Hyppää sisältöön

Ilmainen toimitus yli 100€ ostoksiin! Ilmainen palautus Taattu helppo ja nopea toimitus

Tiedote: HifiStudio on Harbethin uusi maahantuoja

Ympyrä sulkeutuu

Turun Hifistudion kauppias Lauri Eskola on ollut jo yli 7 vuotta Harbeth-fani, ja onkin nyt innoissaan tästä unelmien täyttymyksestä päästä myymään maailman yhtä parhaista kaiutinmerkeistä. ”Ostin ensimmäisen Harbeth-parin 7 vuotta sitten Jari Råback-nimiseltä audiogurulta, joka silloin toimi vielä vanhan maahantuojan palveluksessa. Tämän jälkeen omassa setissä onkin vieraillut lähes koko Harbeth-mallisto. Merkki tarjoaa ihan käsittämättömän koukuttavaa soundia, joka toimii millä vain musiikilla ja myös huonosti äänitetyillä levyillä. Ääni on samaan aikaan miellyttävä, mutta iskevä, ja keskialue on parasta mitä olen koskaan kuullut!” Nyt Jari Råback on Helsingin HifiStudion palveluksessa ja toimii yhdessä Eskolan kanssa Harbethin ilosanoman viejinä Suomessa.

kuva 1. Harbethin uusi 40-vuotisjuhlamallisto

Syksyn HifiExpo-messuilla esitellään koko Harbethin mallisto yhdessä 40-vuotisjuhlakaiuttimien kanssa. Tehtaan nykyinen omistaja ja toimitusjohtaja Alan Shaw tulee esittelemään kaiuttimia messuille yhdessä Exposuren uuden 5010-sarjan ja Vitus Audion päivitetyn Reference-sarjan kanssa.

kuva 2. vasemmalla Jari Råback, keskellä Harbethin tj/omistaja Alan Shaw, oikealla Lauri Eskola

HifiStudion kautta onnistuu jatkossa koko Harbeth-malliston kuuntelu kattavasti koko Suomessa. Syksyn aikana tullaan kaiuttimia esittelemään jokaisessa HifiStudion myymälässä. HifiStudio on Suomen suurin kaiutinmyyjä ja vahvistaa tällä uudella maahantuontiedustuksella kaiutinportfoliotaan.

Lisätiedot:

Lauri Eskola, 040 842 7125
Jari Råback, 040 774 9240

Valmistajan sivut
Tuotemerkkisivut
Edellinen julkaisu Definitive Demand D7 - hieno uutuus Amerikanmaalta!